הבלט מפצח האגוזים בישראל 2024

כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

יולי-אוגוסט 2024

בכל רחבי הארץ

355-225 ₪

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה, בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב, מביא לישראל לסדרת הופעות ברחבי הארץ את ההפקה המרהיבה של "מפצח האגוזים" – אחד ממופעי הבלט האהובים והמוכרים ביותר בעולם. זוהי הזדמנות נדירה לחזות בכישרון יוצא הדופן של רקדני הבלט הרוסי, בביצוע כוכבי ההרכב הראשון של התיאטרון.

הבלט מפצח האגוזים בישראל - כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נפתחה ומתבצעת באתר הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 225 ל-355 ש"ח לאדם.
עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
ראשון לציון היכל מאיר ניצן לתרבות ולאמנות ראשון לציון 260 כרטיסים
225 355
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
כרמיאל היכל התרבות ע"ש נרקן כרמיאל 166 כרטיסים
265
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
ירושלים תיאטרון ירושלים לאמנויות הבמה – אולם שרובר 114 כרטיסים
235 355
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
נתניה היכל התרבות העירוני נתניה – האודיטוריום 138 כרטיסים
255 355
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
חיפה מרכז רפפורט – אולם האודיטוריום חיפה 223 כרטיסים
255 355
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
הרצליה היכל אמנויות הבמה הרצליה 170 כרטיסים
255 355
רכישת כרטיסים שעתיים, כולל הפסקה
הבלט מפצח האגוזים בישראל 2024
הבלט מפצח האגוזים בישראל 2024 (צילום: אנדריי סמירנוב)

אודות המופע

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה, בניהולו של ויאצ'סלב גורדייב, מביא לישראל את ההפקה המרהיבה של "מפצח האגוזים", אחד ממופעי האהובים והמוכרים ביותר בעולם. זוהי הזדמנות נדירה לחזות בכישרון יוצא הדופן של רקדני הבלט הרוסי, בביצוע כוכבי ההרכב הראשון של התיאטרון.

המופע, הנמשך כשעתיים כולל הפסקה, מבוסס על המוזיקה הקסומה והבלתי נשכחת של פיוטר איליץ' צ'ייקובסקי ועל הליברטו המקורי של מריוס פטיפה. הכוריאוגרפיה היא פרי יצירתם של ויאצ'סלב גורדייב עצמו וכן של ו. ואינונן.

הבלט "מפצח האגוזים" מספר את סיפורה הקסום של קלרה, נערה צעירה המקבלת בחג המולד בובת מפצח אגוזים שהופכת לנסיך תואר. העלילה לוקחת את הצופים למסע קסום בממלכת הממתקים, עם קרבות עכברים מרהיבים, פתיתי שלג מרקדים ועוד דמויות אגדיות.

גולת הכותרת של ההפקה היא הופעתם של רקדנים מובילים מההרכב הראשון של התיאטרון, ביניהם פרימה בלרינה אנה שצ'רבקובה, סולן ראשי דימיטרי קוטרמין, יוליה זביאגינה, אוקסנה גסניקובה ועוד רבים אחרים. כולם זוכי פרסים יוקרתיים בתחרויות בלט בינלאומיות.

מה שהופך את ההפקה הזו לייחודית הוא הנאמנות למסורת הבלט הקלאסי הרוסי. ויאצ'סלב גורדייב, אגדת בלט בפני עצמו, מקפיד לשמר בהפקותיו את איכויות הליבה של הז'אנר. התלבושות המפוארות, התפאורה המרהיבה והווירטואוזיות של הרקדנים מבטיחים חוויה קסומה ועוצרת נשימה.

הצגת "מפצח האגוזים" בביצוע התיאטרון הלאומי הרוסי היא בחירה מושלמת לכל המשפחה – חוויה קלאסית ובלתי נשכחת המתאימה לחובבי בלט ותיקים ולצופים צעירים כאחד. היא מזמינה את הקהל להתרגש מחדש מיצירת המופת של צ'ייקובסקי וליהנות מהקסם הנצחי של הבלט הקלאסי.

תיאטרון הבלט הלאומי של רוסיה ידוע כאחד מהגופים המובילים בעולם בתחום הבלט, לצד להקות נודעות כמו הבולשוי והמרינסקי. העובדה שכל ההרכב המקורי של הלהקה מגיע לישראל היא עדות לחשיבות שהם מייחסים להופעות כאן.

מופע זה הוא חלק מרפרטואר עשיר של תיאטרון הבלט, הכולל יצירות מופת כמו "אגם הברבורים", "ז'יזל", "דון קיחוטה" ועוד. לקהל הישראלי יש הזדמנות לחוות את מיטב המסורת הבלטית הרוסית, בביצוע רקדנים וירטואוזים ועם הפקה מרהיבה.

זוהי בהחלט הזדמנות נדירה ומיוחדת לצלול אל תוך העולם הקסום והמופלא של הבלט הקלאסי, כפי שרק התיאטרון הלאומי הרוסי יודע להעניק. מומלץ בחום לכל מי שמעריך אמנות במיטבה ומבקש לחוות ערב מרגש ובלתי נשכח של יופי ווירטואוזיות. "מפצח האגוזים" בגרסה זו מבטיח להיות אחד משיאי העונה התרבותית.

הופעות חו"ל בישראל מומלצות נוספות שאולי יעניינו אותך: