רובים ושושנים בישראל

כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

5 ביוני 2023

פארק הירקון

החל מ-355 ₪

להקת גאנד אנד רוזס (רובים ושושנים) האהובה כל כך על הקהל הישראלי הציגה כאן בפארק הירקון בישראל בחודש יוני 2023 הופעה בלתי נשכחת עבור מעריצה הרבים שזכו לראות בלייב אולי בפעם האחרונה את כל הלהיטים הגדולים של הלהקה בלייב. ההופעה זכתה לסיקור תקשורתי נרחב ולביקורות מעולות ברשת ובקרב המבקרים.

רובים ושושנים בישראל כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים התבצעה באמצעות אתר טיקטמאסטר. מחירי הכרטיסים נעו בין 355 ש"ח ל-955 ש"ח.

אודות גאנז אנד רוזס

להקת Guns N' Roses, הידועה גם בשם "רובים ושושנים", היא להקת הארד רוק אמריקאית אשר נוסדה בלוס אנג'לס בשנת 1985. ההרכב המקורי כלל את הזמר אקסל רוז, הגיטריסטים סלאש ואיזי סטראדלין, הבסיסט דאף מק'קאגן והמתופף סטיבן אדלר.

הלהקה פרצה לתודעה העולמית עם אלבום הבכורה שלה "Appetite for Destruction" ב-1987, שהפך לאלבום הבכורה הנמכר ביותר בכל הזמנים עם להיטים כמו "Welcome to the Jungle", "Sweet Child O' Mine" ו-"Paradise City". הלהקה הפכה לאחת הלהקות הפופולריות והמצליחות ביותר בשנות ה-80 וה-90, בזכות השילוב של מוזיקת הארד רוק מלאת אנרגיה עם דימוי מרדני ופרובוקטיבי.

לאחר Appetite for Destruction, הוציאה הלהקה את האלבום הכפול המצליח "Use Your Illusion I ו-II" ב-1991, שהציג הרחבה של הסגנון המוזיקלי עם שירים כבדים לצד בלדות. אולם חילוקי דעות ומתחים פנימיים החלו לערער את יציבות הלהקה. ב-1993 הוציאה הלהקה אלבום כיסויים ל-"The Spaghetti Incident?" אבל חברי הלהקה פרשו בהדרגה והלהקה נכנסה לתקופת דעיכה.

עם עזיבת סלאש וחברים אחרים, נותר אקסל רוז כחבר היחיד מההרכב המקורי. לאחר תהליך ממושך ושנוי במחלוקת, הוציא בסופו של דבר אלבום חדש, "Chinese Democracy", בשנת 2008. אולם האלבום לא חזר על ההצלחה של ימיה הגדולים של הלהקה.

בשנת 2016 התאחדה הלהקה עם שני מייסדיה המקוריים, סלאש ודאף מק'אגן, והחלה בסיבוב הופעות מוצלח מחדש. החזרה המפתיעה של Guns N' Roses להרכב הקרוב למקורי עוררה התרגשות בקרב מעריצי הרוק הוותיקים והזכירה את מעמדה האייקוני של הלהקה בתור אחת מלהקות ההארד רוק החשובות ביותר בהיסטוריה.

הופעות חו"ל בישראל מומלצות נוספות שאולי יעניינו אותך: